Gute Fahrt: Vasaras riepu tests 245/40 R18 izmērā

/ / Uncategorized


Vācu izdevuma eksperti testēja astoņus 18 collu riepu modeļus ikdienas lietošanai.

Testētās riepas:

Vācu žurnāls Gute Fahrt testēja vasaras riepas 245/40 R18 izmērā, kas paredzētas tādiem automobiļiem kā, piemēram, Audi A4 Avant. Tika pārbaudītas astoņu zīmolu riepas – Bridgestone, Continental, Falken, Goodyear, Nokian, Pirelli, Toyo un Vredestein – kas saņēma vērtējumus no “Ļoti iesakāmas” līdz ” Apmierinoši”, tātad, šoreiz nebija riepu ar acīmredzamu vērtējumu “Neiesakāmas”.

Liela daļa sporta modeļu ir pieejami izvēlētajā izmērā, taču tika nolemts testēt ērtākās riepas. Tāpēc testā piedalījās Continental riepas no PremiumContact līnijas, nevis SportContact, un Turanza riepas tika izvēlētas no Bridgestone klāsta, nevis Potenza, un eksperti atzīmēja, ka komforts ir galvenais gan ikdienā, gan garos atvaļinājuma braucienos. Tajā pašā laikā, lai iegūtu augstu novērtējumu, riepām ir jānodrošina arī optimāls drošības līmenis, tātad, kā vienmēr, īpašību līdzsvars ir svarīgs.

Minētie testi tika veikti Pirelli testa vietā, kas, kā norādījuši Gute Fahrt, ir izdevīga abām pusēm, jo žurnālistu rīcībā ir visa nepieciešamā infrastruktūra, un Itālijas uzņēmums varēja novērtēt konkurējošo zīmolu produktu īpašības salīdzinājumā ar savām riepām, kas palīdzēs noteikt, kurā virzienā jāstrādā inženieriem.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 tika ņemtas par references riepām, kas nozīmē, ka pilots regulāri veica uz tām, kontrolējot apstākļu stabilitāti, kā tas ir ierasts nozarē. Goodyear ir Gute Fahrt testa pagājušā gada uzvarētājs, un šogad viņi spēja aizstāvēt savu titulu, lai gan tika pārbaudītas cita izmēra riepas. Neviens no konkurentiem nespēja apsteigt Goodyear, un tas ir saistīts ar to ārkārtīgi augsto saķeri uz slapjas virsmas. Pēc ekspertu domām, slapjā trasē Goodyear uzvedās gandrīz tikpat labi, kā uz sausas trases, un ātri reaģē uz stūres pagriezieniem, kā arī nodrošina augstu sānu stabilitāti pagriezienos.

Goodyear arī uzrādīja priekšzīmīgus rezultātus sausā trasē, bet, kā zināms, ideālu riepu nav, un Eagle F1 Asymmetric 5 degvielas patēriņa efektivitātes, gluduma un trokšņa ziņā ir zemāks līmenis par dažiem konkurentiem.

Otro vietu dalīja Continental PremiumContact 6 un nākamās paaudzes Pirelli Cinturato P7, kas bija tik tuvu Goodyear, ka jebkuras riepas no labāko trijnieka būtu lieliska izvēle, un visas saņēma ieteikumu no Gute Fahrt. Tajā pašā laikā riepām, protams, ir atšķirības, un Continental veiksmīgi apvieno efektīvu bremzēšanu jebkurā vidē ar paaugstinātu komforta līmeni, savukārt Pirelli izrādījās sportiskāks, kas ietekmēja kursa kvalitāti, lai gan nebūs acīmredzamu problēmu ar troksni un vibrācijām.

Pārējām piecām testā iesaistītajām riepām neizdevās demonstrēt tādu pašu veiktspējas līdzsvaru kā trim līderiem, piemēram, Nokian bija lieliska vadāmība visos apstākļos, taču tās zaudēja punktus salīdzinoši ilgās bremzēšanas uz slapjas ceļa virsmas un vājās pretestības pret distanču akvaplanēšanu dēļ. Savukārt Vredestein uzrādīja kopumā augstus rezultātus, taču tiem bija arī vājās vietas, piemēram, nepietiekami labas bremzēšanas īpašības uz sausas virsmas un samazināta saķere ar slapju virsmu.

Bridgestone riepas šoreiz darbojās samērā labi, un tām ir viszemākā rites pretestība starp testētajām riepām. Tajā pašā laikā Bridgestone bija garākais bremzēšanas ceļš uz slapjas trases, un tie ir tālu no augstākā komforta līmeņa. Falken riepām bija problēmas ar vadāmību uz slapja ceļa, komfortu un garenvirziena akvaplanēšanas pretestību, un Toyo ieņēma pēdējo vietu, taču arī tās būtu pieņemams variants lietošanai ikdienā, uzskata eksperti.

TESTA REZULTĀTI

Informācijas avots colesa.ru